MKB leasing vinde camioanele recuperate in strainatate

Problemele cu care se confrunta firmele din constructii si transporturi au daramat preturile si pentru vehicule comerciale pe plan local, iar singura solutie pentru firmele de leasing este sa valorifice in strainatate bunurile recuperate, spune Cornel Coca Constantinescu (foto), directorul general al MKB Romexterra Leasing.

"Noi ne-am orientat catre noi piete, unde sa vindem bunurile recuperate. Am decis sa vindem 40% din portofoliul de camioane reposedate catre un dealer specializat din Olanda", a explicat pentru ZF Coca Constantinescu. Aceasta tranzactie a inclus 60 de camioane. Pe langa Olanda, compania de leasing mai vinde camioane pe pietele din Republica Moldova, Ucraina, Rusia sau chiar Orientul Mijlociu. Pe fondul cresterii puternice a numarului de vehicule recuperate, majoritatea firmelor de leasing au creat site-uri speciale in care isi prezinta oferta. Si Impuls Leasing, un jucator de top, a apelat la exportul de autovehicule. Coca Constantinescu spune ca pe plan local dealerii au venit cu discounturi de 20%-30% la vehiculele comerciale noi, impingand astfel si mai mult in jos preturile pentru camioanele la mana a doua. Totodata, cererea din partea firmelor de constructii ramane foarte slaba, majoritatea jucatorilor straduindu-se acum sa supravietuiasca.

 

Informaţii în completare