Logo

Câte camioane de cereale din Ucraina intră pe piața neagră în România

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

Sunt multe cereale ucrainene care ajung pe piața negară din România, a declarat prim-vicepreședintele PNL Rareș Bogdan. Acesta a declarat că zilnic, prin estul țării intră între 450 și 600 de camioane zilnic, dintre care ies din țară numi 350, restul rămânând pe piața românească.

Rareș Bogdan, prim-vicepreședintele PNL, a declarat că în România intră zilnic sute de tone de cereale din Ucraina pe piața neagră, însă nu a vrut să spună de unde are această informație. În contextul în care Sorin Grindeanu a afirmat că demite toată conducerea Portului Constanța dacă există cea mai mică informație în acest sens, Rareș Bogdan a precizat că nici ministrul Transporturilor și nici premierul Ciolacu nu știu acest lucru.

”Sunt multe cereale ucrainene care ajung pe piața negară din România. În țară, în fiecare zi intră pe granița – în special Siret, Sighet , granițele de nord – din Ucraina, între 450 și 600 de camioane zilnic. În afară de asta, 4-5 garnituri de tren cu cereale care pleacă spre Portul Constanța, iar altele pleacă pe granița de vest spre nordul Italiei, Belgia, Franța, Austria, Germania. O altă parte coboară spre Bulgaria. Aici de vede cât de slab este statul român, instutuțional vorbind. Intră 450 și în loc să iasă tot atâtea, ies de fapt 350. 100 de camioane se golesc de grâu. Și ăla este greul care crează probleme fermierilor români”, a declarat Rareș Bogdan la Prima News, potrivit Stiripesurse.ro.

Întrebat de unde are aceste informații, Rareș Bogdan a refuzat să spună, precizând, generic, că ”din România”.
Informaţiile publicate de Agrointeligența – AGROINTEL.RO pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în PRIMUL PARAGRAF a sursei cu LINK ACTIV. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor, ca atare vom acționa în consecință.


VERSUS S03 E03


STEFAN BANICA JR

Copyright © Tirmagazin.ro. Toate drepturile rezervate.